UWAGA! Ten serwis używa cookies (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na ich stosowanie) dowiedz się więcej. close
Um unsere Seite in vollem Umfang nutzen zu können, empfehlen wir Ihnen Ihren Browser zu aktualisieren / zu wechseln. Weitere Informationen. close

1&1 Zdalna Pomoc

Teraz w 1&1 otrzymasz wsparcie jeszcze szybciej!

Teraz w 1&1 otrzymasz wsparcie jeszcze szybciej!

Skorzystaj z usługi Zdalnej Pomocy 1&1, opartej na bezpiecznym oprogramowaniu GoToAssist. System umożliwia naszym konsultantom połączenie się z Twoim komputerem. Dzieki temu uzyskają bezpośredni wgląd na Twój problem i pomogą Ci go szybko rozwiązać!

Aby skorzystać ze Zdalnej Pomocy 1&1, nie musisz instalować ani konfigurować żadnego oprogramowania.

Trzy proste kroki do uzyskania pomocy...

Wykonaj poniższe instrukcje, aby udostępnić konsultantowi 1&1 podgląd ekranu Twojego komputera.

Zadzwoń na infolinię 1&1 i poproś o indywidualny kod potrzebny do utworzenia połączenia.

Kliknij „Uruchom“. Zostaniesz przeniesiony na stronę GoToAssist. Podaj na niej swój indywidualny kod.

Konsultant 1&1 uzyska podgląd ekranu Twojego komputera poprzez bezpieczne połączenie internetowe. Pomoże Ci rozwiązać problem, utrzymując połączenie tak długo, jak sobie życzysz.

1&1 towarzyszy Ci do momentu rozwiązania problemu. Jeszcze nigdy uzyskanie pomocy nie było tak proste!

Uruchom

Całkowicie bezpieczne połączenie z Twoim komputerem

Konsultant klika... Twój problem znika!

Podczas, gdy konsultant 1&1 rozwiązuje Twój problem poprzez połączenie GoToAssist, Ty możesz czuć się całkowicie bezpiecznie. Konsultant 1&1 nie ma pełnej kontroli nad Twoim komputerem, nie może też przeglądać innych miejsc na dysku ani wprowadzać zmian w ustawieniach Twojego konta 1&1. Przez cały czas widzisz każdy ruch wykonywany przez konsultanta i macie stały kontakt telefoniczny. W każdej chwili możesz zakończyć połączenie lub przerwać pracę konsultanta, poruszając kursorem. Twój indywidualny kod daje Ci pewność, że cały czas jesteś połączony z właściwym konsultantem 1&1.

Czy to jest bezpieczne? Tak!

Korzystanie ze Zdalnej Pomocy 1&1 jest całkowicie bezpieczne. Zależy nam na bezpieczeństwie Twoich danych, dlatego przeprowadzamy regularne skany antywirusowe i aktualizacje systemu. Ostrzeżenie, które może wyświetlić się na Twoim komputerze podczas korzystania z usługi jest standardowym komunikatem przeglądarki internetowej o pobieraniu wykonywalnych plików. Oprogramowanie GoToAssist zapewnia całkowite bezpieczeństwo Twoich danych.

Twoja prywatność jest priorytetem

Twoja prywatność jest priorytetem

Dane przesyłane między Twoim komputerem a konsultantem 1&1 są transmitowane przez specjalny serwer komunikacyjny. Informacje opisujące ekran Twojego komputera są silnie skompresowane za pomocą prawnie zastrzeżonego oprogramowania i mogą być odczytane tylko w systemie GoToAssist. Ponadto w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa połączenia, transmisja danych jest szyfrowana 128-bitowym symetrycznym szyfrem blokowym Advanced Encryption Standard (AES). Polityka ochrony danych osobowych jest zgodna z wytycznymi TRUSTe.

Po zakończeniu połączenia konsultant 1&1 nie ma dostępu do Twojego komputera ani do Twoich danych, chyba że poprosisz o kolejny indywidualny kod w celu nawiązania ponownego połączenia Zdalnej Pomocy 1&1.